Nieuwsbrief:

Simako-BDM Apeldoorn

Simako-BDM is een dealerbedrijf voor BMW Motoren met vestigingen in Elst (Gld) en Apeldoorn, de dealer voor Midden Gelderland!
Alle motoren van Simako-BDM Apeldoorn
40 motoren gevonden
BMW F 850 GS ADVENTURE
BMW F 850 GS ADVENTURE
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2021, 9000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 35460 Km
Merkdealer
BMW K 1600 B
BMW K 1600 B
€ 33.450,- p/mnd klik hier
2022, 7637 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 23.450,- p/mnd klik hier
2022, 1888 Km
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2022, 2682 Km
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2021, 17147 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2020, 755 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RS
BMW R 1250 RS
€ 23.450,- p/mnd klik hier
2023, 5890 Km
Merkdealer
BMW R 18 ROCKTANE
BMW R 18 ROCKTANE
€ 31.450,- p/mnd klik hier
2023, 1521 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2023, 15710 Km
Merkdealer
BMW R 18 CLASSIC
BMW R 18 CLASSIC
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2022, 1544 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
2023, 1264 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2023, 14125 Km
Merkdealer
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2022, 5273 Km
Merkdealer
BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2022, 9508 Km
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2022, 8364 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RS
BMW R 1250 RS
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2023, 10861 Km
Merkdealer
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2023, 1571 Km
Merkdealer
BMW R NINE T URBAN GS
BMW R NINE T URBAN GS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2018, 600 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2020, 14822 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uit­straling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (on­gunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de mo­torfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wie­len. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbe­terd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.
© 2000 - 2024 Motoroccasion